Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Izbori, Ustav, "različak" i jezičak

Komentari (108) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 ponedeljak, 03 februar 2014 14:12
Marko Miljanov
Nažalost, dr Đikić je ponovo u pravu ...za V.Š. ima opravdanja , a za V. K. nema ...teško Srbiji
Preporuke:
127
21
2 ponedeljak, 03 februar 2014 14:12
Srbin
Bravo. To je to. Bolna i čista istina.
Preporuke:
114
21
3 ponedeljak, 03 februar 2014 14:23
gile
Sve tacno!! 20 godina sm glasao za DSS, sada ne!!!
Preporuke:
121
36
4 ponedeljak, 03 februar 2014 14:25
Goran Jevtović
Ako bude ovako, a sva je prilika da hoće, Koštunica će ispustiti priliku da polaže popravni iz predmeta koji se zove 5. oktobar.

Na ovom "predmetu" ne postoji popravni. Postoji samo priznanje za svesno učešće u državnom udaru, iznošenje istine na videlo dana i javno pokajanje.

I što bi bojkot morao da bude vrhunski organizovan?
Zbog čega je problem u masovnom ignorisanju koje narod već godinama primenjuje i to neorganizovano?

Treba ih pustiti da se ulupaju do kraja i tačno onako kako ne očekuju i na šta nemaju pravi odgovor.
Učešćem na "izborima" u okupiranoj zemlji u uslovima istinske medijske torture, prema njihovim pravilima, sa lažnim biračkim spiskovima i pripremljenom krađom, daje se legitimitet kvinslinzima i protivustavnim činjenjima.

Ajmo sad minuse.
Preporuke:
90
39
5 ponedeljak, 03 februar 2014 14:33
...
Ubi ga Saša kao zeca. A i zaslužio je, vala.
Preporuke:
78
26
6 ponedeljak, 03 februar 2014 14:52
Petar Pantelić
Mislite li da bi se oni uznemirili ako bi 30% građana bojkotovalo izbore? Izlaznost od 40%, a pritom oni dobili sve glasove, bila bi za njih dar sa neba. Jedino što bi mi mogli ovde da osporavamo rezultate izbora do mile volje, ali šta se njih tiče šta mi ovde pišemo?

Više bi ih zabolelo da izađe 70% i da od toga stranke koje su protiv evroatlanskih integracija dobiju 30%.

Ja, ovaj put, izlazim i glasam za Dveri.
Preporuke:
105
17
7 ponedeljak, 03 februar 2014 14:59
Drinko Končarević
Izbori su formalnost ali formalnost koja je neophodna. Biranja na ovim izborima i nema. Biranje je svedeno na glasanje. Problem je ovih 87% glasača koji su površni u vrednovanju političkih partija i odnosa u Srbiji. Veliki broj njih ima potrebu za "političkim tatom" i i ničim više i zato će glasati za vožda. U trenutku glasanja oni će izraziti lojalnost voždu prepuštajućči mu, da ih dotuče na finjaka. Glavno je da on, misli za njih. To što je predao Kosovo i Metohiju, što banke iznose kapital iz Srbije, što su zamolili Ustavni sud da ne reaguje dok ne promene Ustav, što niko nije osuđen za "uspešno provedenu neuspešnu privatizaciju" i još mnogo toga sluđenom narodu nije važno. Pa kad nije važno, glasanjem širom otvorite vrata za propast. Jedini koji imaju problem oko ovog jeste da nas oko 13% će živeti još lošije do smrti.
Preporuke:
68
1
8 ponedeljak, 03 februar 2014 15:01
lavina
Analiza je logički besprekorna, ironijski bogato začinjena, stilski na uzornoj visini, društveno - najuviđavniji apel na odbranu od "poslednjih dana" srb(ijan)skog dostojanstva i samosvojnosti. Ako to nekim čudom uvide i tvrdokorni zastupnici salonskog konformizma i neutralnosti i promene svoju svest, tada će i PPV morati da menja svoju a ne (njemu već poodavno tuđu) našu nacionalnu svest. Ako se to pak ne desi, Koštunica će ostati večno zavejano nedonošče u Vučićevim rukama spasa, koje će se uzaludno smrzavati zbog toga što se prepustilo elementarnoj nepogodi.
Preporuke:
57
15
9 ponedeljak, 03 februar 2014 15:04
Gordana
Slaze se sa svakom napisanom recju ovod teksta.Svaka cas autoru.
Inace sam bila veliki pristalica DSSa. Sada nemam nimalo razumevanja za ovu odluku u ovakvom trenutku.Autisticno pracenje ideje o neutralnosti koju nam nukom slucaju svet nece dopustiti, a istovremeno,omoguciti promenu Ustava - jedinog branitelja Kosova i Metohije, je jednostavno NEDOPUSTIVA!Sto ne upitase Marka Jaksica sta misli o takvoj odluci!?
Preporuke:
71
21
10 ponedeljak, 03 februar 2014 15:08
Mićko
Skroz je besmisleno i pisati i čitati ovakve tekstove. Lepo je napisano, ali je samo rasipanje talenta i znanja.
"Vojislav Koštunica i patriotski savez", priča u nastavcima za 1001 noć".
Dajte neku šta - da se- radi analizu. Nešto kao Dragan Petrović. Ne kažem da je fantastično, ali bar ima kakvog - takvog optimizma. Sve drugo već dozlaboga smara.
Što se stranaka tiče - glasajte ili ne glasajte, učlanjujte se ili iščlanjujte, široko vam polje. Laku noć.
Preporuke:
20
42
11 ponedeljak, 03 februar 2014 15:11
sofi
Slažem se sa Gospodinom Jevtovićem. Njih ne treba osvešćivati u smislu argumentovanog suprostavljanja i dobrim savetima. Suprotno tome, treba ih pustiti da se sami, u svojoj samodovoljnosti, razlupaju k'o kante.
Preporuke:
33
16
12 ponedeljak, 03 februar 2014 15:15
@Petar Pantelić
Ali postoji realan rizik da patriotske stranke, u ovom slučaju Dveri, ne pređu cenzus i onda ti glasovi idu naprednjacima. Možda je ipak bolje izaći i poništiti listić.
Preporuke:
14
41
13 ponedeljak, 03 februar 2014 15:16
Bojkot
Mislim da je jedini odgovor patriotske Srbije ili bojkot ili da svi sa tog politickog spektra pozovu da se glasa za jednu stranku, u ovom trenutku najjacu, DSS. Ne bih da obrazlazem jer je to sve lepo ucinio autor u svom tekstu, samo sto iznenada izvodi nakaradan zakljucak da je u ovoj situaciji/kad je biti ili ne biti za Srbiju/, normalno da svaka stranka zeli u Skupstinu!? A onda, u nekakvoj vezi, valjda s tim, da ce. u suprotnom, za izborni krah opozicije biti kriv Kostunica!? Apelujem da se ne stvara haos veci nego sto jeste. Za sve je, znate, kriva prosta matematika. Prvi put se dogadja da smo pred izborom dva razlicita pola, dva suprotna fronta: beskompromisno za Srbiju i beskompromisno za EU. Radi se o tome koliko ce nas se kojemu carstvu prikloniti.S tim sto ovaj drugi front moze da izlazi razvijen u strelce da bi se postizborno kombinovala ekipa da vlada. Nas front /na zalost, jer je to Srbima i najteze/ da bi dobio mora biti jedinstven. Za bojkot. Ili za DSS.
Preporuke:
37
33
14 ponedeljak, 03 februar 2014 15:17
Little Big Serb
Ako se resenja traze u odnosima partizana i cetnika onda je prethodna autorova analiza iako dobra potpuno bez svrhe. Podela Tito ili Draza i to sa obrnutim pogledima je besmislica ali opasna besmislica. Daleko smo od biranja izmedju kralja i komunizma. Zamakli smo u mutne vode "demokratije" .Bojkot bi bio resenje ali ga je nemoguce izvesti jer neki to smatraju kukaviclukom, drugi jesu kukavice i ne smeju da ne izadju na glasanje, treci se spremaju za bele listice i idu da crtaju cica Glise na listicima a ne znaju da ce taj listic biti vazeci i da ce racunati Vucicu, odnosno partiji sa najvecim brojem glasova. Podela na rodoljube i na evropejce je takodje lisena smisla koliko je i opasna. Izbori su izgubljeni, pripremajmo se za sledecu bitku, ovu smo izgubili, ne moramo rat. Referandum mora biti nas, pripremajmo referandum.
Preporuke:
20
7
15 ponedeljak, 03 februar 2014 15:18
Jovan Anastasijević
“Čime je Koštunica zaista bio motivisan na ovakvu odluku, ili ko ga je na nju motivisao, najbolje zna on sam“. To "čime" još bolje zna “onaj“ ko ga je motivisao. Ali, kako to da ga njegovi ne oteraju ("u penziju") je jedna od bolje čuvanih misterija. Da, očekivati zajednički nastup opozicije je danas zaista isto toliko realno kao i očekivati da se sutra u podne na plavom, vedrom nebu, bez ijednog oblačka sumnje pojavi jato letećih šarenih slonova. Nastupajući posebno – jedino DSS ima šanse za osvajanje čak možda i 7-8% glasova. SRS i Dveri nemaju šansu za preskakanje cenzusa, pa će glasovi dati njima, kao i glasovi svih apstinenata, a očekuje se da će apstinenata biti i 40% od celokupnog biračkog tela, efektivno otići pobednicima: SNS-u. I – tako će DSS nastaviti da u novom sazivu Skupštine igra svoju dosadašnju (verovatno čak i ugovorenu) ulogu: neka vrste (po britanskom uzoru) opozicije „Njegovog Veličanstva“ - ..... ime popuniti po volji (ali, ne i: Njegovom Veličanstvu).
Preporuke:
42
18
16 ponedeljak, 03 februar 2014 15:25
Ako niste bot.@Gordana
Kako da razumem da vi, koji ste inace za DSS, odustajete od njihove politike neutralnosti jer nam to nece biti dopusteno? A smatrate da ce ti isti nedopustaci dopustiti Dversku politiku vezivanja za Rusiju? Ja bih odmah da glasam za Dveri, ali mi nekako logika ne dopusta da u to poverujem.
Preporuke:
37
16
17 ponedeljak, 03 februar 2014 15:26
Janjat Đorđević
Nikad u istoriji ništa nije zavisilo od jednog čoveka pa tako ni o sudbini ovih izbora i sudbini Ustava Srbije neće odlučiti političke odluke i postupci gospodina Vojislava Koštunice već volja srpskog naroda i njegova spremnost da je na izborima ispolji. Oni koji podrže Srpsku naprednu stranku njoj time daju glas, a ako ona promeni Ustav Srbije i odrekne se Kosmeta onda su i svi koji su tu stranku podržali saučesnici u toj izdaji.
Većina komentatora samo piše žalopojke jer znaju da Dveri neće preći cenzus, i u suštini, za to optužuju gospodina Vojislava Koštunicu. Znaju da bi Dveri samo sa njim u Skupštinu mogle ući.I ništa više. Komentatori nisu iskreni u svojim prigovorima.
Preporuke:
50
21
18 ponedeljak, 03 februar 2014 15:28
Little Big Serb
@BojkotU pravu ste! Bojkot ( vrlo tesko ostvarljiv ) ili glasati DSS ( tesko jer ''sta je uradio dok je bio na vlsti" ili "e pa sad necu za njega kad nece on ovo ili ono" ).A ipak samo je to odgovor uzurpatoru Vucicu ! Snezni covek !
Preporuke:
24
9
19 ponedeljak, 03 februar 2014 15:33
Forever Jang
E ovo je genijalno!
Ovime bi se postigla ušteda od 0,24 evra po glavi Srbina godišnje, ali bismo istovremeno potezom olovke otpisali Kosovo. Sad barem znamo na koliko je procenjena najskuplja srpska reč. Na 24 centa godišnje, iliti 240 evra za 1000 godina, iliti za onoga ko voli barter aranžmane – za dve svinjske polutke!

Bravo majstore!
Preporuke:
47
3
20 ponedeljak, 03 februar 2014 15:39
Miroslav Anđelković
Potrudih se da u tekstu pronađem čarobnu reč ''različak'', ali bez uspeha!?
Očito da je ona ubačena u naslov samo zbog rime!
Na prošlim izborima ''različak'' je pomogao jadničku da jedva preskoči ''celzijus''!
Koju li će čarobnu reč jadničak sada odabrati?
S obzirom da su ovi izbori u martu, za očekivati je da mu slogan bude ''visibaba''!
Ona je ''neutralne'' bele boje, kao i njegova politika!
Sa visibabom će ''državotvorni'' Visivoje i ovoga puta zasigurno ''ripiti'' preko ''celzijusa''!
No, visibaba il' različak,
jadničak je jadničak!
Preporuke:
42
33
21 ponedeljak, 03 februar 2014 15:43
Forever Jang
@Janjat Đorđević
Nisam siguran da sam Vas shvatio. Da li se Vi zalažete da Dveri ostanu van skupštine a da uđe 10 DSS poslanika, ili da uđu u skupštinu i da bude 8DSS i 7 DVERI? Ne razumem Ako je DSS patriotska stranka, šta joj smeta da uz sebe ima još patriota?
Preporuke:
45
14
22 ponedeljak, 03 februar 2014 15:46
Ja Bot
Daj Boze da nisam u pravu, ali mi se nekako cini da je ovo mozda i poslednja prilika a jeftino, samo jednim kruzicem na papiru, ili mozda cak i ne izlazenjem iz kuce uopste tog sudnjeg dana, resimo nekako svoju sudbinu. Inace, morace za to kasnije da se prospu i znoj i krv i suze. Da li onda treba mnogo pameti da pametni Srbi pozovu na jedinstvo. Da se glasa za jednog ili za nijednog. Da se udruzimo u bojkot ili da se jos jednom kockamo i sve sto nam je jos preotalo stavimo na jednu kartu. Mene uopste vise ne zanimaju njihova prepucavanja i politicke zadjevice. Licno moja dilema je: da ne izlazim na izbore ili da razmislim o pozivu za "slobodnu Srbiju". Hocemo li bar ovde da vodimo konstruktivnu diskusiju sta nam je ciniti. Da se ne nastavi ova tendenvcija prepucavanja po patriotskoj sceni.
Preporuke:
30
1
23 ponedeljak, 03 februar 2014 15:58
Bojkotu i svim bojkotašima
Računati na slogu Srba u bojkotu je kao računati na slogu rogova u vreći. Manite se ćorava posla, dok je vreme (ako ga uopšte ima). Uvek će se naći barem trećina koja će izaći. Zagovornici bojkota takođe ojačavaju Kursadžijinu vlast!
Preporuke:
49
5
24 ponedeljak, 03 februar 2014 16:04
Miroslav Anđelković
Branko Dragaš:
STRAH - Režim konvertita vlada obmanama i strahom. Nekadašnji šovinisti ne podnose nikakvu kritiku. Pogazili su sve u šta su nekada verovali i mrze sve nas koji znamo kakvi su primitivci bili. Europski maniri i briselske floskule ne mogu da prikriju njihov prostakluk i nesposobnost. Nekadašnji cenzori slobodnih medija postali su danas njihovi gospodari. Autocenzura je strašna. Nije zabeleženo takvo podaništvo medija prema jednom političaru. Da li možete da zamislite scenu da se Sloba tajno oženio i da niko iz medija nije objavio nijedno slovo o tome?

U vreme okrutnog slobizma to nije bilo moguće. Mladoženju bi opozicioni i nezavisni mediji raščerečili u javnosti. Muk u medijama je dokaz straha onih koji treba da šire slobodu.

http://www.dragas.biz/index.php?option=com_content&view=article&id=10040:buenje&catid=104:komentari&Itemid=69

Zabijanje glave u pesak vodi u samoobmanu!
Zato, svi na izbore!
I, svako svoga ubijmo subašu!
Olovkom, naravno!
Preporuke:
58
1
25 ponedeljak, 03 februar 2014 16:08
Marija@Petar Pantelic
U potpunosti se slazem s vama, trebalo bi svi da glasamo za Dveri jer su jedini pokazali zelju da ujedine patriotsku opoziciju!
Preporuke:
39
14
26 ponedeljak, 03 februar 2014 16:25
Miroslav Anđelković
Branko Dragaš:
Srpska nesposobna stranka nema ni rešenja ni kadrove.Najgori politički ološ je preleteo u tu stranku i tako doveo do njenog kraha. Naredni izbori će to pokazati. Stranka se svakoga dana urušava. Prvi je opijen svojim likom i ogleda se u očima svojih japijevaca i objektivima televizijskih kamera. Mediji pothranjuju njegovo ludilo. Građani moraju da kazne izdajničku politiku.Naduvani balon laži, obmana i ucena mora da pukne do kraja godine.Ništa nisu uradili od kako su na vlasti. Ništa neće ni da urade. Građani nemaju izbora. Moraju da se pobune. Pobuna počinje buđenjem.
Preporuke:
47
0
27 ponedeljak, 03 februar 2014 16:28
Miroslav Anđelković
Branko Dragaš:
Ne mogu da nam promene svest šovinisti i primitivci. Lažovi i paraziti. Ne treba da nam govore o protestantskom moralu oni koji nemaju nikakav moral. Oni koji su izdali svoga kuma. Oni koji priznaju da rade za strane obaveštajne službe. Uprkos svemu, optimista sam. Teška ekonomska situacija je dovela do naglog otrežnjenja građana. Sada građani treba da se udružuju i da organizovano izađu na izbore. Građani protiv političkog ološa. Sva politička pitanja su istrošena. Ostaje nam samo - ekonomija! Ekonomija treba da nas udruži. Ekonomijom treba da se izbavimo iz sadašnjeg stanja. Ekonomija mora da pobedi politiku. Ekonomija mora da zauzda politiku i da je stavi pod svoju kontrolu. Politika bez političara. Ekonomija bez tajkuna. Narodni kapitalizam. Građani kojima niko neće menjati svest. Svest se ne menja, nego se podiže. To mogu da urade samo novi ljudi. Glasajte za nove ljude. Glasajte za sebe. Srbija je na istorijskoj prekretnici.

Svi na izbore!
Preporuke:
44
2
28 ponedeljak, 03 februar 2014 16:28
LI CAN CE
Postoji jos jedna velika i bolna mogucnost manipulacije pre izbora a to je da se sprece Srbi sa KiM da glasaju i to iz sledecih razloga:
1.Da AV ne dozivi poraz svoje politike posto mislim da na KiM ne bi dobio ni 1% glasova
2.Da glasove ne dobiju patriotske snage o kojima se govori u tekstu
3.Da AV pokaze svojim mentorima da je vec otpoceo sledecu fazu predaje KiM Taciju i Haradinaju
Borbu za glasanje Srba sa KiM treba odmah otpoceti jer ce sigurno AV uz pomoc vec pomenute dvojice separatista, kriminalaca i zlocinaca i uz angazovanje Vulina sigurno stvoriti situaciju da se Srbima sa KiM ne dozvoli glasanje.
Vec sada treba jasno istaci a to je zadatak bas rodoljubivih stranaka i pokreta da ako se Srbima na KiM ne omoguci glasanje da se rezultati izbora nece priznati i da ce se pokrenuti svenarodni pokret za njihovo ponistenje. Nemojmo cekati da se to objavi oko 10.marta pa da onda reagujemo.
Preporuke:
34
0
29 ponedeljak, 03 februar 2014 16:37
Petar Pantelić
Poništen listić, u skladu sa procentom osvojenih važećih glasova, takođe ide u njihovu korpu. Ukoliko se opredelite za nekoga, taj glas mogu da uzmu samo krađom.
Preporuke:
44
1
30 ponedeljak, 03 februar 2014 16:51
Trećepozivac
@Goran Jevtović
I što bi bojkot morao da bude vrhunski organizovan?
Iz prostog razloga što je 80% stanovništva nezainteresovano za političku situaciju u zemlji i ne razmišlja ni milimitar dalje od onoga što čuje i vidi na RTS-1, Pink, Prvoj, Hepi, B-92 ... koji gromoglasno i jednoglasno svi duvaju u istu tikvu. I zato što je najveći deo naroda ubeđen da će se vratiti žuta kuga ako ne glasaju za SNS!
Što i jeste tačno sa ovakvom, tobožnjom, kilavom - i gorom od kilave - opozicijom. Njih uopšte ne primećuje 80% stanovništva niti znaju da postoje! Jače se, nekad, čula Titova opozicija!
I ako bilo kome od tih 80% nezainteresovanih, apatičnih, sluđenih, letargičnih ... pokušate bar nešto da objasnite ili razjasnite, uvek ćete dobiti jedan te isti odgovor: "Pa, šta ćemo ... ne vredi ... ne možemo ...".
Ako se ova uspavana masa sad ne razbudi, u narednih 500. godina buđenje joj neće trebati.
Preporuke:
35
2
31 ponedeljak, 03 februar 2014 16:52
Bojkot@ Bojkotu i svim bojkotašima
Manucu se corava posla ako kazete i sta predlazete. Mozda. Izacice 30 posto? Pa sta? Zamislite da donosite istorijske odluke a imate podrusku samo 30 posto. Mislite da se i to moze? Neka probaju. Oni i sada imaju vecinu u skupstini, a svi znamo da se to ne podudara sa stanjem u narodu i birackom telu. To vam je demokratija. Samo kad se zastrani, pa makar i demokratski, istorija je pokazala kako se to razresava. Da bismo takav scenario izbegli, treba pozivati na jedinstvo opozicionog bloka. Ako ono sto nam se nudi nije dovoljno dobro da nas objedini, sta je bolje od bojkota? Izvolite. Inace, odmah da kazem, moje je misljenje da je najgore da se ljudi pozivaju da glasaju pa bilo za koga. I onaj ko je posvadjan sa matematikom, mora jasno da vidi da takav poziv nije dobronameran.
Preporuke:
12
17
32 ponedeljak, 03 februar 2014 17:05
Vlada, Srbija
Kratko i jasno: ima sasvim dovoljno indicija da je DSS Dverjanima potreban samo da bi ušli u Skupštinu, a posle ...
Pametnom dosta!
Preporuke:
30
26
33 ponedeljak, 03 februar 2014 17:06
Janjat Đorđević
@Forever Jang
Da razjasnim. Ako će Srpska napredna stranka osvojiti između 30% i 40% a možda i više glasova eto prostora za Dveri (i NSPM i sve ostale koji žele udruženje u nekakav Patriotski blok)da sve te glasače ubede u svoj patriotizam i u izdaju Srpske napredne stranke. 30-40 od ukupnog broja poslanika u Skupštini Srbije nije mala stvar. Za početak formiranja Patriotskog bloka neka se Dveri dogovore sa Trećom Srbijom o predvodništvu tog Patriotskog bloka - lično se poznaju već deceniju. I neka se izjasne da li to Dveri sprečavaju izbor g. Vojislava Koštunice za budućeg premijera Srbije ili imaju neke druge ambicije.
Preporuke:
17
12
34 ponedeljak, 03 februar 2014 17:31
Sima
Ova hajka na kostunicu i dss je postala smesna.Pokusava da se opravda citav sistem ,milion i po srba koji glasa za evrogantizam kostunicinom navodnom nefleksibilnoscu.Gadjate u pogresnu metu draga braco.Pogledajmo samo ovaj tekst.Kaze ,ajd seselju da oprostimo zbog bolesti.Pa cekaj malo ,radikali posto nisu presli cenzus oni treba da grizu i mole sa nekim da idu da bi prosli?sto bi kostuncia to radio,on ce proci?sta ce mu znaciti tih 100 000 glasova od dveri.Dosta mi je vise kombi stranaka koji nemogu da prodju cenzus pa se kace na autobuse.Korac,Canak,vuk sve je to isto.
Preporuke:
36
37
35 ponedeljak, 03 februar 2014 18:01
Forever Jang
@Sima
Pozdravite Kursadžiju, i sve kolege Kursadžijine botove!
Preporuke:
26
3
36 ponedeljak, 03 februar 2014 18:35
Rajko
Posle iracionalnog ili plaćeničkog odbijanja ostalih da se udruže, ostaje samo jedna patriotska, konstruktivna stranka: Dveri. Glasaću (prvi put) za njih i tolerisaću im religiozne elemente programa kao sporedne.
Preporuke:
17
18
37 ponedeljak, 03 februar 2014 18:37
Biljana Nikolić
I opet ista pesma kao pred prošle izbore! Međusobno optuživanje i otimanje oko glasova između nekakvog "patriotskog" bloka i klanje ko će poneti krivicu što će SNS i evropska politika opet pobediti.

Od izbora 2012 prošla je godina i 9 meseci - postavljena je granica sa Kosovom i Metohijom, potpisan je Briselski sporazum, za 2014 planiran je najveći deficit u regionu od 7,1%. I pored svih ovih "uspeha" vladajuće koalicije, od svih partija protivnika ove vlasti, samo JEDNA partija ima obezbeđen CENZUS i samo ta partija je optužena kao krivac za budući debakl opozicije?!

Nema partije koja DSS nije zabola nož u leđa čim je uz DSS postigla ono što je htela. Nema koalicije DSS koja nije naišla na podsmeh i izrugivanje. Sada je problem što DSS na izbore izlazi sam i za taj potez ga kritikuju Dveri čiji članovi nemaju lepu reč za DSS. I niko da se zapita zašto je I DALjE ispod cenzusa, ali svako je u samoodbrani euforično uperio prst krivice u DSS.
Preporuke:
39
19
38 ponedeljak, 03 februar 2014 18:50
Leonidas
DSS je podneo izbornu listu za parlamentarne izbore u SR Jugoslaviji.
Preporuke:
9
6
39 ponedeljak, 03 februar 2014 18:53
Z. Đ.
Ovaj Ustav imamo zahvaljujući Koštunici. Stalo vam je do Ustava? Glasajte za Koštunicu. Stalo vam je do jedinstva? Glasajte za Koštunicu, jer jedini ima šansu da pređe 5%. Ne valja vam Koštunica? Poštujem vaš stav, ali ga onda i ne pozivajte u koaliciju. Imate li bar 5% istomišljenika? Mislite li da će opasnost za Ustav da prođe za jedan dan, koliko ste spremni da trpite Koštunicu? Za mene je izbor jednostavan. Vama želim sreću, najiskrenije.
Preporuke:
49
23
40 ponedeljak, 03 februar 2014 18:56
Serdar
ima sasvim dovoljno indicija da je DSS Dverjanima potreban samo da bi ušli u Skupštinu, a posle ...
Pametnom dosta!

A jel to DSS-u više prija u skupštini LDP nego Dveri, pa neće u koaliciju? Naravno da Dverima treba DSS i dveri to i ne kriju, i ne samo DSS nego i SRS i svi rodoljubi. Dveri to ne kriju, već predlažu kao platformu spasa za sve, pa i za Vojislava Koštunicu. Ne zaboravite da EU pritiska na rasvetljavanje političke pozadine ubistva Zorana Đinđića. Pogodite na koga misle?
Preporuke:
27
20
41 ponedeljak, 03 februar 2014 19:03
Milisav Bačinac
Čemu sada ovoliki očaj Dveri i naklonjenih mu novinara i simpatizera? Zar ne beše Koštunica do juče "trojanski konj" opozicije? Ne beše li on kriv za izručenje Slobe u Hag? Pa privatizacije, pa Kolubara, pa mačke ,pa neobavešten, pa...ko zna šta još?
Kada Vam se zahvalio, Vi kukate što izdade "patriotski blok"!? A lepo je bilo da otrovne strelice usmerite na njega u zadnje vreme, umesto na Vučića i Dačića, i polako mu štrpkate glasače!? E sad će on Vama da uzme ono što ste mu svojevremeno, u dogovoru sa Tadićem, preoteli.
I pored prosvetiteljskog činodejstvovanja autora ove analize, ipak Vas je Koštunica na kraju najbolje naučio zakonu akcije i reakcije.
Preporuke:
44
18
42 ponedeljak, 03 februar 2014 19:12
Peter RV
Kad bih htjeo da glasam za nekoga, u danasnjem stanju Srbije- glasao bih za Seselja! Pojma nemam sto je njegov politicki program, ali znam da je to jedini srpski politicar koji se nije- ni predao, ni prodao- okupatoru.
Zbog toga ga i muce u Haskoj inkviziciji.
Cisto u znak mojeg postovanja prema njegovom stradanju.
Preporuke:
27
6
43 ponedeljak, 03 februar 2014 19:13
Deda Djole
Jedna od kljucnih osobina zrelog coveka je da ume da razlikuje "stvarnost" od "iluzije"
Kolikogod mi zeleli da KiM bude u Srbiji, to je ocigledno samo pusta "iluzija".
Ustav treba uskladiti sa "stvarnoscu".
Preporuke:
2
50
44 ponedeljak, 03 februar 2014 19:17
Gaga
@Biljana Nikolić
Stvar je potpuno suprotna od onoga kako ste je Vi shvatili. Dveri daju Koštunici da vodi Koaliciju, daju DSS-u primat, dakle DSS nema šta da izgubi, samo da svi složno udare na veleizdajnike. To je i autor ovog sjajnog teksta takođe podvukao. Problem je što će se Koštunica zadovoljiti sa 6% umesto da ide na 30% od čega bi 15% bilo njegovih, a ostalih 15% bi podelili Dveri i ostali.
Stvari su potpuno jasne. Lopta je u Koštuničinom dvorištu. On, kao najjača patriotska snaga ima i najveću odgovornost kako za uspeh, tako i za neuspeh.
Preporuke:
25
26
45 ponedeljak, 03 februar 2014 19:21
Mali Rus od Srbije
VK udara prvi ekser u kovceg Srbije, 2014 ce udariti zadnji.
Ostaje veran i poslusan Madlenki do kraja.
Preporuke:
21
26
46 ponedeljak, 03 februar 2014 19:29
Gaga
@Z.Đ.& MIlisav Bačinac
Da li ste Vi namerno zlonamerni ili ne razumete stvar? Pa Dveri su pružile ruku koja je odbijena (za sada) i od radikala i od Koštunice.Valjda bi oni trebali da se ljute. Z.Đ kaže da DSS ima šansu da osvoji 5% glasova, ali tih 5% će biti glas vapijućeg u pustinji. A 30% će biti snaga i za parlamentarnu, i za vanparlamentarnu borbu. Sa 5%, Koštunica će biti nemi posmatrač rušenja Ustava za koji je zaista najzaslužniji. A verujem da gospodin Bačinac ni sam ne zna šta je hteo da kaže ovime:
E sad će on Vama da uzme ono što ste mu svojevremeno, u dogovoru sa Tadićem, preoteli.
Preporuke:
16
13
47 ponedeljak, 03 februar 2014 19:39
Biljana Nikolić@Gaga
Poštovani, ne goji se prase uoči Božića, tj. džaba kuknjava pred izbore.
Svaki protest Dveri sam ispoštovala,provela sam celu noć na Trgu pred one neuspešne pregovore u Briselu, po osnivanju Dveri poželela sam im uspeha i kritikovala Bakareca ovde na sajtu NSPM kad je izrazio svoje negodovanje zbog usitnjavanja patriotskih glasova nastankom Dveri.
E sad Vama iz Dveri kažem isto što i Bakarecu - svaka partija je sama odgovorna za svoje glasačko telo!
Prvo, Dveri nisu u poziciji da bilo šta ponude DSS, a pogotovu ono najvažnije - cenzus. Prema tome, ne radi se o nikakavoj velikodušnosti Dveri prema DSS (još samo da Dveri istupe sa tim da više brinu za DSS nego o svom cenzusu), već o pokušaju Dveri da sakriju svoju nesposobnost da samostalno pređu cenzus - A TO JE KRAJNjE NEISKRENA OSNOVA za zajedničku borbu.
Preporuke:
37
15
48 ponedeljak, 03 februar 2014 19:51
Radomir Maksimović
Vidim da su u ovu diskusiju došli i oni koji veštački žele da prave sukob i gde ga nema. Nije uopšte važno da li će DSS osvojiti 5 ili 6% glasova. Važno je sprečiti promenu Ustava! Sa 5% se to ne može. DSS je podneo pre 9 meseci žalbu Ustavnom sudu, i? MOra se napraviti nacionalni front, inače nas oduvaše. A da li će neko imati 2 ili 3 poslanika više kad se zemlja raspadne, koga za to briga?
Preporuke:
22
5
49 ponedeljak, 03 februar 2014 19:55
N.V.Ž.
g.Đikiću, nije problem samo u tome što nas vlast podučava i prevaspitava, već nas posredno i neposredno navikava da ne budemo narod.
Pogotovu da ne budemo Srpski narod na KiM.
Preporuke:
18
0
50 ponedeljak, 03 februar 2014 19:55
Gaga
Za Biljanu Nikolić
Dakle po Vama je bitnije da DSS bude jedina srpska stranka u parlamentu, nego to što će nam razbucati Ustav?
Evo upravo na RTS-u gledam emisiju OKO. Ni rečju ne pomenuše ni Dveri ni DSS. Za pametnog dosta!
Preporuke:
23
12
51 ponedeljak, 03 februar 2014 19:58
Slavomir Srpski, o 5 oktobru naknadne pameti
Danas, kada je Seselj odlucio da SRS ide samostalno, a DSS odlucila isto tako jer sa Dverima nije napravljen zajedinicki program za koaliciju, vec samo zelja da Dveri dobiju koju stolicu u Skupstini, to mislim da eticki nije dobra stvar. A DSS se oduvek borila posteno i sa etikom.Citiram: "Ako bude ovako, a sva je prilika da hoće, Koštunica će ispustiti priliku da polaže popravni iz predmeta koji se zove 5. oktobar" Ko vam je rekao da DSS zeli popravni ispit za rusenje Slobe. Pa mi smo to svakako zeleli i ostvarili, i to je nas veliki uspeh.
Preporuke:
22
14
52 ponedeljak, 03 februar 2014 20:06
Anonimus
Meni je muka više od Koštunice i kvazi-intelektualaca koji ga podržavaju. Nije Srbija za njih.
Preporuke:
16
28
53 ponedeljak, 03 februar 2014 20:18
Biljana Nikolić@Gaga
Evo ovako stoje stvari, u DSS su ubeđeni da sam ja član Dveri, ovde na sajtu su ubeđeni da sam ja za DSS.
Ova nova optužba da mi je važniji cenzus DSS od čuvanja Ustava i mudro izbegavanje odgovora zašto Dveri vode borbu oko cenzusa i zašto im cenzus zavisi od DSS govori dovoljno samo za sebe.
Nemožete me ubediti da je Dverima (ili bilo kome drugom) više stalo do Ustava od Koštunice a još su Vam manje šanse da me ubedite kako čuvate Ustav pljuvanjem DSS i Koštunice.
Preporuke:
29
14
54 ponedeljak, 03 februar 2014 20:21
Slavomir Srpski, Ako ne mozemo zajedno zasto da se onda napadamo?
Da li je to strah Dveri da opet ne predju cenzus od 5%? Pa zar bi onda spasili Srbiju ako bi na 8% DSS dodali 3%?? Sta se ovde uopste raspravlja ako ljudi misle da opozicija u Skupstini moze da spreci ustavne promene imajuci manje od 15%.

Gospodo,ne bi to mogli ni da imaju 30%. Stoga, ohladite malo,udahnite vazduh u pluca pa da mirno analiziramo sta i kako. Biljana lepo rece da se prase ne goji 10 dana pre izbora,pa da su Dveri prihvatile zajednicki program sa DSS a to je najmanji zajednicki imenitelj = "politicka neutralnost", kojim se zaustavlja EU-integracija i time i pogubna implementacija Briselskih sporazuma, onda bi mogli da sa tom zajednickom platformom nastupaju pred narod.

Sta vi mislite kako bi takva koalicija BEZ zajednickog programa istupala u javnosti? Jedni u serpu drugi u lonac,sa kontradiktornim porukama pred istim biracima? Pa takvo neslaganje bi produbilo raspravu i pre izbora i razbilo i jednu i drugu stranku! Stoga je najbolje da se medjusobno ne napadamo.
Preporuke:
22
10
55 ponedeljak, 03 februar 2014 20:33
Gaga
Za Biljanu Nikolić
Gde Vi nađoste da ja pljujem DSS, aman! Daj Bože da osvoji 50%, ali pratite malo medije; ne pominju ni Dveri ni SRS a bogami ni DSS. Sve vrvi od SNS, Tadića, Čanka, LDP... Za pametnog dosta!
Preporuke:
19
3
56 ponedeljak, 03 februar 2014 20:43
Forever Jang
Ko vam je rekao da DSS zeli popravni ispit za rusenje Slobe. Pa mi smo to svakako zeleli i ostvarili, i to je nas veliki uspeh.

Da sam na Koštunicinom mestu zamolio bih Vas da me ne branite. Dakle po Vama Koštunici nije smetalo da se stavi na čelo DOS-a, ali mu smeta da barani Ustav. Takvog apologetu Voja nije zaslužio.
Preporuke:
10
16
57 ponedeljak, 03 februar 2014 20:57
Milisav Bačinac@Gaga
Dobro ja znam šta sam hteo da kažem! Od osnivanja Dveri postoji sumnja koga oni zaista predstavljaju. Iza prepisanih DSS-ovoh načela, radikalske retorike i nastupa, i levičarske orijentacije, stoji jedan sasvim neobičan politički pokret, bez jasnih stranačkih organa (nemaju predsednika, predsedništvo, glavni odbor i članstvo, već neko starešinstvo i neke anonimne starešine). Upadljiv je verski fundamentalizam, nedemokratska struktura i vrlo nadmen stav "starešina" te organizacije. Sve to dosta liči na brojne kreacije političkog inžinjeringa od 90-e na ovamo, poput G17+, PUPS, SNS i sl. A takve kreacije su uvek pravile stranke na vlasti, u saradnji sa stranim obaveštajnim službama, u cilju rasipanja glasova opozicije i to "ad hok" pred neke izbore. I po pravilu takve "partije" najžešće nasrću na ciljanu stranku (naizgled srodnu) sa namerom da isisaju što je moguće više glasova iz nje.
Zar zaista verujete da je Koštunica baš toliko naivan ???
Preporuke:
22
11
58 ponedeljak, 03 februar 2014 20:58
Biljana Nikolić@Gaga
Izvinjavam se što sam se obratila Vama lično,ali većina komentara onih koji se predstavljaju kao simpatizeri Dveri (i na ovom tekstu)imaju optužujući i omalovažavaju ton (najblaže rečeno)prema DSS.

Ipak ostaje pitanje za Vas, kako ste iz svega napisanog u mom komentaru izveli onakav zaključak (o mojoj brizi za cenzus DSS)a preskočili deo odgovornosti Dveri za slab napredak od prošlih izbora.

Moji komentari jesu oštri, ali dobronamerni.
Preporuke:
19
5
59 ponedeljak, 03 februar 2014 21:14
Gaga
Za Biljanu Nikolić
Sa Vama vredi diskutovati a sa Bačincem ne. Još mora da uči.
U pravu ste kada kažete da su Dveri imale slabiji rezultat na prošlim izborima od očekivanog, ali bilo im je prvi put. Bili su i pokradeni, za šta postoje dokazi, ali to je bilo. Sada su zreliji za jedno iskustvo, i mislim da bi DSS-u bili od velike pomoći. Znatno veći problem sa Dverima ja vidim u nepotrebnom razbacivanju energije na kojekakve lokalne izbore u kojekakvim Vrbasima, Odžacima i kojekuda. Ali, mladi su i sposobni su da priznaju grešku. I pored tih grešaka smatram da u Dveri prirodni partner DSS-u, i trebalo bi da zajedno nastupe. Opet kažem, DSS nema tu šta da izgubi. Može samo da dobije.
Neko je primetio da bi moglo doći do disonantnih tonova unutar takve koalicije. To je tačno, ali do takvih tonova dolazi i unutar samo stranke. Evo u DSS-u primer Miloša Jovanovića, Bakareca, pa i Marka Jakšića u izvesnoj meri.
Preporuke:
13
11
60 ponedeljak, 03 februar 2014 21:26
boban
Cak I da DSS dobije 30% glasova ,nista se ne menja, ako SNS dobije samo 25%,DS 8%,LDP 6%,SPS 10%+ Madzari +Ljajic.

Raspravljate o necemu sto je ekvivalent rasprave
o tome koji tim 3. lige ima najboljeg levog beka.

Srbiji trenutno nema spasa.Vecina naroda je sludjena,zaludjena,potkupljena radnim mestima i penzijama.Jedino ce potpuni krah ekonomije (koji je 100% izvestan ,zato sto Srbija zivi samo od kredita) dovesti do mogucnosti da se uvede vlada nacionalnog spasa, sastavljena od postenih I uspesnih Srba, koji se nikada nisu bavili politikom.Da upravljaju Srbijom na 100% domacinski I posten nacin.Da se obavezno uvede smrtna kazna za izdaju,kradju,korupciju .Bez sluzbenih automobile I luksuza bilo koje vrste.
Srbija bez partija je jedino resenje za opstanak.Sve drugo vodi u sigurni raspad Srbije na mnogo delova.
Preporuke:
19
3
61 ponedeljak, 03 februar 2014 21:48
covek iz loznice
g.Janjatu DJordjevicu,a i ostalima,posto sam sto puta na ovom sajtu rekao da sam bio clan dss,od 2001-2004,i da je clanstvo,pa i 80 posto rukovodstva ,,ZUTO,sad mi se to potvrdjuje!ne ulaskom u savez s Dverima,V.Kostunica igra ulogu,,trojanskog konja,,gospodara Vucica,a evo i kako.Dveri,nemaju ljude u Republickoj izbornoj komisiji,DSS ih ima i sva mudrost je u tome!Dss ovi direktori Kolubare/setite se naslova prosle,predprosle godine po novinama/SU DUBOKO OGREZLI U KRIMINAL I PLJACKU RUDNIKA,KOPOVA KOLUBARE,STA MISLITE GDE JE TAJ PUT VODIO I DOM KOGA?DO PREDSEDNIKA VLADE SRBIJE,AJTE,NEMOJTE MISLITI DA,,ON,,NIJE NISTA ZNAO!NENADA POPOVICA - A KAD JE TAJ PODPREDSEDNIK DSS-a,POSTA VLASNIK,,MINELA,,STA MISLITE ZA KOJE VLASTI SRBIJE,ZA VREME-ZUTIH!ALI,NE ODGOVARA IM/......./DA NEKO UDJE U PARLAMENT,DA...NEKO PROGOVORI...,i jedna stvar za kraj,jedan clan DSS,mi je 2004,rekao,da se KOSOVO OTCEPI!
Preporuke:
12
14
62 ponedeljak, 03 februar 2014 21:49
fristajlo
Da li se ikako ovaj ishod može osujetiti?

Može.
Samo bojkotom poništenim listićima.
Kako?
Matematika i psihologija.
Prvo- ni ujedinjeni, ni pojedinačno- DSS, SRS i Dveri ne mogu da dohvate procenat u Parlamentu kojim bi omeli plan Vučića i prijatelja da menjaju Ustav. Sa po desetak- 15 poslanika, izgubiće tu borbu, i svojim prisustvom dati legitimitet (pitajte Koštunicu šta je to)toj promeni, i- stvar je zakonita.
Bojkotom- oni ostaju sami- i izglasavaju taj "Ustav" sa daleko većim procentom, možda i jednoglasno- (sa par uzdržanih), ali- bez ikakvog legitimiteta- jer nema opozicije, koja je preglasana.
No- do toga neće doći, jer:
1. To znači da nema poslaničkih plata i ostalih beneficija
2. Narod nije sposoban da shvati tu političku tehnologiju, ako mu se ne objasni šta se time dobija, a šta gubi
3. Fragmentacija srpskog nacionalnog korpusa je neverovatno detaljna, kao u "Žitiju Brajanovom", a ne postoji stožer za okupljanje oko ideje.
Preporuke:
10
13
63 ponedeljak, 03 februar 2014 21:50
Zvečanac
@Boban
I autor teksta kaže da će se teško izbeći takav scenario, ali šta se može. Zapadne sile neće dozvoliti krah ekonomije pre nego se donese novi Ustav, pa će nas tek onda pustiti niz vodu. Da li će nam tada biti lakše? Ne verujem. Dakle svim silama sprečiti promenu Ustava! A ZA propast uvek ima vremena.
Preporuke:
13
0
64 ponedeljak, 03 februar 2014 21:57
Ima nas dovoljno da spasimo Srbiju!
Zanimljiv je fenomen da sada kada je i sam narod pozvao na jedinstvo patriotskog svenarodnog fronta i slozno nastupanje na izborima pojacavaju se komentari sa pozivom na bojkot!?
Kao da neko zeli da do toga ne dodje ili da ubace beznadeznost i bezvoljnost medju rodoljubivo opredeljene glasace.
Ovakvi "dobronamerni" pozivi se ne cuju i ne vidjaju medju evrofanaticnim glasacima.
Zato, svi zajedno i slozno: SRS, DSS, Dveri, NSPM, Srbi sa Kosova i Metohije, rodoljubiva udruzenja i pokreti, nacionalno opredeljeni intelektualci, srpska omladina, ratni veterani, prognana i raseljena lica... SVI POD JEDAN BARJAK, SVI U JEDAN FRONT ZA SPAS SRBIJE!!!
Preporuke:
18
2
65 ponedeljak, 03 februar 2014 22:11
Vladimir Đilas
U narednih 40-tak dana uverićete se u snagu pokreta DVERI i u to da će sigurno preći cenzus.
Preporuke:
15
7
66 ponedeljak, 03 februar 2014 22:38
Ica
U sučeljavanjima pred izbore treba insistirati da se SNS i njihovi sateliti izjasne da li će menjati Ustav ili ne. Naravno, ni to nije neka garancija, jer su se već pokazali kao dokazani lažovi. Veliki broj glasača SNS i DS bi bio protiv promene najvišeg pravnog akta, iako će po inerciji glasati za te stranke. Ja lično, svoj glas i prednost dajem Koštunici, stranka dugo postoji, ima kvalitetno izgrađenu infrastrukturu, jake veze sa Crkvom i sa Rusijom, dosta intelektualaca je podržava, što javno, što tajno, vodi predanu institucionalnu borbu amandmanima, pritužbama ustavnom sudu... Više puta su alarmirali javnost oko GMO, prodaje Telekoma, eksploatacije nikla. Tu je naravno i iskustvo u vođenju Vlade i države, kontakti sa svetskim državnicima. I ne sumnjajte u približavanje Rusiji, neutralnost će nas upravo tamo odvesti, jer je to srpski interes.
Preporuke:
18
3
67 ponedeljak, 03 februar 2014 22:40
Saša
Zanimljivo je kako ovede ima nekoliko ljudi koji bez ikakve odgovornosti ne mogu da se dogovore. U najobičnijim komentarima na (odličan) tekst.

Pa onda neko piše kako VK zakiva eksere.. blablabla

Napadanje među ljudima za koje verujem da im je stalo do Srbije.

Kako onda očekujete da se lideri slože, kad ni mi ovde ne možemo u jednom glasu govoriti...

PRESTANITE DA NAPADATE DSS, SRS ILI DVERI!

SAD SVI IMAJU ISTI CILJ, BEZ OBZIRA IMA LI KOALICIJE ILI NE.
Preporuke:
19
3
68 ponedeljak, 03 februar 2014 22:49
Milisav Bačinac@Gaga
Nije mi bila namera da polemišem sa Vama, još manje da Vas diskvalifikujem, ali način na koji me prozivate prosto zahteva odgovor:
-U sklopu učenja koje mi preporučujete, naučite me, molim Vas, kakvom to alhemijom mislite da DSS-ovih 6%, sa Dverima i SRS pretvorite u 30%? (Dveri 4%+SRS 3%=7% > 30%-7%-6%=17%, odakle tih 17% ???)
-Kakvom ste se to logikom rukovodili pa ste napisali da su Dveri imale slabiji rezultat na prošlim izborima od očekivanog, kada im je to bio prvi put? Logika kaže da za prvi put nema očekivanog rezultata!Eto, ja bih rekao da su odlično prošli kao debitanti i diletanti.
-Lično sam pričao sa Milošem Jovanovićem i najblaže rečeno on ima vrlo podozriv stav prema Dverima.
-Aleksandar Popović je već mesecima bio zadužen za saradnju sa Dverima. Liči li Vam on na čoveka koji lako i bez razloga raskida prijateljstva i savezništva?
A sad me izvin`te, idem da još malo učim.
Preporuke:
16
7
69 ponedeljak, 03 februar 2014 23:12
učiti, učiti i samo učiti
Miloš Jovanović? Jel` to beše onaj dečko što je imao podozriv stav prema DSS-u pa je napustio poslanički klub?
Pouzdan lik, nema šta!
Preporuke:
10
14
70 ponedeljak, 03 februar 2014 23:15
Ljakse Bre
Više Đikića - manje foteljaša!
Preporuke:
11
4
71 ponedeljak, 03 februar 2014 23:18
zarko
Sta je ovo ljudi. Ako ste patriote prestanite da ogovarate DSS, SRS i Dveri jer to su jedine stranke od kojih mozemo ocekivati neku promenu. Izbori su raspisani i prestanite pricati o bojkotu jer vas odmah, mozda i s pravom, svrstavaju u Vuciceve i Daciceve pristalice. I to je OK ako je postojeca vlast za vas resenje, ali nemojmo se kriti iza patriota a 90% komentara protiv DSS. Na B92 je situacija potpuno obrnuta. Ljudi se javljaju imenom i prezimenom i objasnjavaju zasto su za DSS dok SNN i SPS botovi kao i ovde koriste ofucane fraze Voja neobavesteni, inertran probudio se i sl. sto stvarno vise ne pali ni kod najnaivnijih. Bojkot izbora bi znacio odustajanje i od borbe za Beograd, Kosovo i za Srbiju sto ovi na vlasti i zele. SNS i SPS su pokazali za sta znaju. Nije narod blesav, a ni mi tzv. patrioti ne smijemo podcenjivati narod vec pomozimo ovim strankama ako mozemo da sprece izbornu prevaru i ostvare dobar rezultat.
Preporuke:
22
6
72 ponedeljak, 03 februar 2014 23:23
Radomir Maksimović
Neprihvatanjem predizborne koalicije sa Dveri, Koštunica ih je onemogućio da imaju svog člana RIK. Na taj način će Dveri opet biti pokradene, možda i za račun DSS. Kod nas ionako nije bitno kako se glasa, nego ko broji glasove.
Možda neki od nas ovde napadamo KOštunicu, ali on ćuti i vrlo konkretno radi.
Preporuke:
12
17
73 utorak, 04 februar 2014 00:01
koporan
KO JE SRBIN I SRPSKOGA RODA
A NE DOŠO NA BOJ NA KOSOVO
NE IMAO OD SRCA PORODA
NI MUŠKOGA NI DEVOJAČKOGA
OD RUKE MU NIŠTA NE RODILO
RUJNO VINO NI PŠENICA BELA
RĐOM KAPO DOK MU JE KOLENA

Braćo DOKLE će mo prtiti ovu kletvu na već slomljena leđa.
Preporuke:
16
0
74 utorak, 04 februar 2014 00:07
Biljana Nikolić
Nadala sam se koaliciji (još od prošlih izbora), ali izostanak koalicije nikako NE SME da preraste u međustranački obračun. To je tek neozbiljno, nedopustivo i pogubno.
Razmislite SVI šta je bolje, da se svađamo dok drugi (SPS SNS DS) složno zagovaraju bojkot izbora, ili da pozovemo glasače da izađu i glasaju protiv evropske politike?
Preporuke:
21
1
75 utorak, 04 februar 2014 00:11
seljak bezemljaš
Kako god da okrenete, nema se kud već za DSS.
Preporuke:
23
11
76 utorak, 04 februar 2014 00:15
@Miroslav Anđelković
Gde nađoste da reklamirate Dragaša, jednog od prvoboraca 5. oktobra?
Preporuke:
10
8
77 utorak, 04 februar 2014 00:23
Saša
Ne vredi Žarko, vidiš da ne slušaju.

Botovi, ili ne, samo furaju da se zakuva između DSS i Dveri.

Ovi iz Dveri više pljuju po DSS nego obrnuto. Sad ćeš po ovim minusima videti koliko ih ima :)

I tako redom...
Preporuke:
14
6
78 utorak, 04 februar 2014 00:25
Saša
Najgore je što će neki "neodlučni" da sluša jedan dan kao DSS nevalja, i kako je DSS trojanski konj, pa će onda jedan dan da sluša kao Dveri ne valjaju, i onda će i on da kaže:"Ma neću ni da glasam sve su to g..."
Preporuke:
22
4
79 utorak, 04 februar 2014 00:26
Mladen Šipka
Samostalni izlazak DSS i Vojislava Koštunice na izbore ne šteti ni jednoj stranci, ni jednom pojedincu koji je protiv eu režima SNS-SPS potpomognutog sa DS i LDP, nvo,medijima,stranim ambasadorima...Svaki pojedinac koji glasa protiv režima dao je svoj glas za Srbiju.Zlo koje je režim od 2008. do danas naneo Srbiji je toliko veliko, da nije potrebno tražiti dlaku u jajetu DSS,Dverima ili SRS,lideru ili bilo kom pojedincu koji je jasno imenom i prezimenom protiv režima .Kada smo svesni zla režima, lakše ćemo svu svoju energiju upotrebiti za njegovo rušenje.Patriotskim strankama i pojedincima istinski neprijatelji su režim i oni koji ga podržavaju. DSS i Koštunica su jasno i glasno za očuvanje Ustava Srbije,protiv eu integracija i protiv režima. Dovoljno.
Preporuke:
12
5
80 utorak, 04 februar 2014 01:07
Jovan Masic
Gospodine Djikicu,clanak Vam je odlican.Jedna surova analiza,skoro prirodno matematicka,nase sive i nesretne stvarnosti.Urednistvo bi trebalo da ostavi ovaj clanak na sajtu NSPM i stalno ponavlja citaocima u godinama koje dolaze,teskim po nasu drzavnost i naciju.
Preporuke:
6
5
81 utorak, 04 februar 2014 01:26
igor
Moze li neko iz da objasni autoru texta da u sadashnjem sastavu parlamenta za promenu Ustava postoji 226 poslanika.Svi osim poslanika DSS i dvojce,trojce nezavisnih.Kakvi su to istorijski izbori?Chemu uopshte ovakav text?Za napad na politiku DSS-a?Nekom ovde smeta Ustav,DSS,Koshtunica koji je jedini krivac za donoshenje istog.Da li DSS treba da u parlament uvede josh nekog Chachanina,malo je Velja.Ja znam kome verujem i kome cu dati svoj glas.Da li stvarno verujete u opciju koja ima jedno ime pre,a drugo ili trece posle izbora.Pre izbora nikad u vlast sa DS,SNS,SPS,a posle u koaliciju sa njima.Mislite da ste veci patrioti od ratnih veterana koji podrzavaju listu DSS-Vojislav Koshtunica.
Preporuke:
12
5
82 utorak, 04 februar 2014 01:57
Meda
Baš zato što Dveri jedine ne bije ih glas da su inertni dinosaurus (DSS) niti da su zatvorski sluđeni i neracionalni (SRS), Dveri imaju velike šanse da budu jedina parlamentarna opoziciona stranka.

Daleko sam od toga da se složim sa 90% politike Dveri, ono šta me gura ka njima su ostalih 10% stvarnog, živog patriotizma kao i to da su jedini ponudili ujedinjenje opozicije u presudnom momentu.
Preporuke:
5
6
83 utorak, 04 februar 2014 02:08
Srna
Lane Gutović je na radiju 2010.te godine opisao naše političare. Snimak se može naći na YouTube-u pod nazivom "Lane Gutovic: Žene su moja slabost". Ono bitno počinje od 4.-tog minuta do kraja.
Preporuke:
3
0
84 utorak, 04 februar 2014 02:49
ANA
SVI KOMPLIMENTI AUTORU TEKSTA!
GLASAM ZA DVERI I SVE KOJI SE OKUPE OKO DVERI.
DSS podseća na grombi kaput, koji u tamnom šifonjeru još lepo izgleda, a ne vide se ni rupe od ''intelektulane'' i ideološke grinje koja ga polako, ali sigurno tamani.
Kad se grombi kaput iznese na svetlo dana, na izbore, onda će se tek videti koliko je staromodan, iznošen i ofucan i svaki onaj koji ga obuče ličiće na one rokere koji, iako im je i sedamdesetak godina, vežu kosu koja se sastoji od ''šes' reda i pet dlaka''u repić, nose kožne pantalone i slično, odajući sliku ljudi zaglavljenih u vremenu.
Zahvaljujući rigidnom političaru Vojislavu Koštunici, DSS je stranka koja je izgubila politički i časovnik,i kompas i zaglavljena je u vremenu i prostoru.
Svaka čast pojedincima iz te partije, ali i NjIMA SLEDUJE i svaka kritika i osuda. Zar je važnije biti vojnik poslušnik partije ili razložan i racionalan patriota?
Preporuke:
8
16
85 utorak, 04 februar 2014 03:00
Uros
Dakle opet je kriv DSS, smesno.DSS nam je jedina nada, to je cinjenica koja se i u tesktu navodi, dakle umesto da se to forsira, ako je briga za ustav zaista razlog, u sta sad vec sumnjam, ovime se jedina stranka koja po prelazi cenzus gura ispod njega.
Preporuke:
14
4
86 utorak, 04 februar 2014 05:47
zarko
Ja nisam siguran kakva su pravila izbornog predstavljanja ali mi se cini da bi moglo biti i dobro ako tzv. patriotske stranke idu odvojeno jer ce svaka od njih morati dobiti kakav takav pristup medijima da obrazloze svoje stavove i poglede. U tom slucaju Dveri ce moci konkretnije i slobodnije da nastupe, a ukoliko su zajedno uvek ce imati prednost govor Kostunice a neko iz Dveri biti u sjeni iza njega.
Naravno, problm je ako "Dveri" u nekom trenutku procenjuju da ne mogu sami da osvoje cenzus. U tom slucaju odluka je na njima da odluce kako da se postave. Uvek mogu pozvati da se glasa za DSS uz neku kompenzaciju, sto nista ne bi umanjilo njihov patriotski rejting i potencijal ali nije korektno optuzivati Kostunicu ako naprave losu procenu. Ako se radi o udruzivanju meni se cini da su Dveri blize SRS nego DSS. Sto se tice SRS njima je jedina sansa da povrate dio svojih izvornih glasaca koji su posli za SNS pa se razocarali. Ne bi me iznenadilo da svi dobro prodju.
Preporuke:
8
0
87 utorak, 04 februar 2014 07:34
Karan T.
Ajmo malo logike.Dveri hoce da se udruzi kompletan patriotski front I napadaju DSS(iSRS)da isti razbijaju(iako znaju da je politika DSS-a da ulaze u koalicije tek poslije izbora)-kao oni su ubaceni trojanski konj,a ovamo isti(Dveri)odbijaju da se udruze sa drugim patriotskim strankama kao sto su:Slobodna Srbija Mirka Jovica,Pokret za srbiju,Veterani Srbije,Udruzenje Kraisnika,stranka Borislava Pelevica,Nasi,Obraz...Ili je nesto drugo po srijedi-optuziti DSS za razbijanje patriotskog bloka,a I oduzeti mu sto vise glasova da ne udje u Skupstinu.Mislim da je to jedan od glavnih razloga za raspisivanje ovih izbora,izbaciti DSS iz Skupstine I onda jednoglasno srusiti Ustav,veifikovati Briselski Sporazum,uci u Evro-atlansku uniju.
P.S.Umjesto da G-din Djikic(a I mnogobrojni komentatori)trose energiju da odvrate sto vise zabludnjeli glasaca da ne glasaju za SNS,DS,SPS i osatale kvislinge ako misle dobri sebi,svojoj djeci i Srbiji,vi se takmicite ko ce vise da ocrni Kostunicu i DSS!!!
Preporuke:
14
4
88 utorak, 04 februar 2014 07:48
Trojanski konj i trojanski konjići
Dverci pozivaju, trojanskog konja, neobaveštenog, kilavog, samo zato da bi ga još jednom okrivili, da bi nakon neuspeha na izborima imali dežurnog krivca . Da se njihovi simpatizeri pozabave Koštunicom, a da ne razmatraju stvarne razloge neuspeha. Koliko vidim na sajtu, bar polovina njihovih simpatizera ne bi glasala za takvu koaliciju. Toliko su im ogadili "neobaveštenog salonskog i kilavog". To znači da bi njihov doprinos koaliciji bio nešto oko polovine glasova koje bi samostalno dobili. Ako se uzme u obzir da i na drugoj strani ima onih koji ne žele da glasaju za takvu koaliciju, ispada da bi takva koalicija dobila isto glasova kao i samostalni DSS. Znači, nema koalicione sinergije, pa ova priča ima za cilj da se još neki razočarani patriota otme od "sebičnog Koštunice".
Preporuke:
17
4
89 utorak, 04 februar 2014 09:00
Milica
Trebalo bi svima koji su protiv udruženog izlaska patriotskih snaga na izbore preporučiti da ponovo pročitaju priču o nesložnoj braći koja nisu mogla da slome snop pruća a svaki pojedinačno lako su slomili. Našoj braći veliko iskustvo u politici i veliki gubici koje su pretrpeli ništa ne vredi govoriti niti im ukazivati na proste logične stvari. Previše su se uljljkali u svoje salonske diskusije i pametovanje. Ni ja više neću glasati za dss iako sam to godinama radila.
Preporuke:
5
2
90 utorak, 04 februar 2014 09:32
Nikola 025
Ne znam šta je smešnije: Tekst ili komentari...

Suština analize: Neko je Koštunici sugerisao da ne izađe sa Dverima kako bi omogućio promenu Ustava koji je u pravom političkom ratu Koštunica doneo...

I koji ga jedini već 7 godina brani i politički i pravno (da podsetim da je DSS uputio žalbe Ustavnom sudu oko neustavnosti Statuta i Briselskog sporazuma)

A samo da je ušao u Koaliciju sa Dverima sve bi bilo u redu... Sa Dverima koje su pre dve godine tvrdile da je isti kao i ostali... Osim kad im treba da uđu u Skupštinu...

I šta bi da su napravili takvu koaliciju? Da li bi imali potrebnih 84 poslanika - NE BI!!!

I zašto bi onda Koštunica to radio... Valjda da ga zavolite vi koji ga odavno ne volite i kojima je za sve kriv...
Preporuke:
19
8
91 utorak, 04 februar 2014 09:42
Eskomko
Predlažem autoru da do sledećeg teksta nauči da crta. I pored sjajne analize i objektivne prognoze, ovolikim ljudima nije jasno očemu se radi, pa se prepucavaju ovde k`o neke babe. Možda kad bi im nacrtao, ne bi bilo ovoliko neobaveštenih.
Preporuke:
5
8
92 utorak, 04 februar 2014 09:47
Gaga
Za Nikolu 025
Vaše trolovanje je je neumesno a i zakasnelo. Ali kad baš hoćete:
Neko je Koštunici sugerisao da ne izađe sa Dverima kako bi omogućio promenu Ustava koji je u pravom političkom ratu Koštunica doneo...

Do pre neki dan iz Brisela je stzao ultimatum da se otkrije "politička pozadina ubistva premijera". Na koga li je to Brisel mislio? Na Dveri? Ne verujem!
Preporuke:
5
9
93 utorak, 04 februar 2014 09:56
Miško Jovović
(da podsetim da je DSS uputio žalbe Ustavnom sudu oko neustavnosti Statuta i Briselskog sporazuma)


I?
Preporuke:
7
10
94 utorak, 04 februar 2014 10:43
Miroslav Anđelković
@@Miroslav Anđelković
Gde nađoste da reklamirate Dragaša, jednog od prvoboraca 5. oktobra?

A koji ono ''državotvorac'' bejaše vođa te bande?
Preporuke:
10
6
95 utorak, 04 februar 2014 11:29
Rđosav
Od svih budala najgore su religiozne budale.
Preporuke:
8
15
96 utorak, 04 februar 2014 11:34
Toreador
Koštunica je stvarno ograničen. A i Šešelj, koliko god bio briljantan u Hagu, ima neku samoubilačku nit proisteklu iz njegove ogromne sujete. Dopada mi se što su Dveri pokazale svjesnost o potrebi zajedničke koalicije rascjepkane desnice. Sa ovakvom opozicijom i desnicom, pozicija je blagoslovena. Ako je SRS-u cilj da se samouništi, onda neka nastavi putem kojim ide. Ako je Koštunici cilj da upropasti sve čega se dotakao u Srbiji (od rušenja Miloševića preko infantilnosti oko otcjepljivanja Crne Gore), onda neka nastavi ovako. Gadi mi se koliko su ograničeni! Gadi!!!
Preporuke:
9
18
97 utorak, 04 februar 2014 12:29
Biljana Nikolić@ Toreador
Gurnite sebi dva prsta usta i oslobodite se tog osećaja gađenja.
Meni se ni jedna partija koja pruža otpor rastakanju Srbije ne gadi. Naravno da ne mogu podjednako razumeti svaku od njih, ali mogu da ih BAR ne upućujem jednu protiv druge.
Suprotni (evropski) tabor se otima između sebe, ali SVI ZAJEDNO slabe svoju opoziciju (pozivom na bojkot i klinovima kako se ne zna u opozicionom bloku ko je gori od koga).
Šta mi radimo- otimamo se oko glasova i pridružujemo se dokazivanju ko je od opozicije najgori.
Preporuke:
15
5
98 utorak, 04 februar 2014 13:29
@Toreador
Znači SPS i dalje obožavate, tu se ništa nije promenilo? NE GADI VAM SE GUBITAK KOSMETA POD DAČIĆEVOM PALICOM?
Preporuke:
12
7
99 utorak, 04 februar 2014 14:26
Snežana
Pratim rad Dverjana godinama unazad: čitala sam njihove angažovane članke koje objavljuju na svom sajtu, pratila njihova gostovanja u tv emisijama, učestovala na porodičnim šetnjama... Verujem da su članovi starešinstva Dveri časni ljudi i iskrene patriote. Oni jesu verujući, kao što sam i ja verujuća, ali za mene je to samo plus više. U više navrata su rekli i pokazali da to što su hrišćani i pravoslavci, ne stavljaju u prvi plan u kontaktu sa ljudima. To je njihova, moja i lična stvar svakog od nas. Ono što je bitno je to da su normalni, obični ljudi, koji se svojim dosadašnjim radom nisu kompromitovali. Verujem da oni, takvi kakvi su, mogu doneti boljitak ovoj zemlji, pre svega u moralnom i društvenom smislu, a to se mora odraziti i na ekonomskom polju, iako svi moramo biti svesni toga da će taj proces potrajati.
Meni lično se ne sviđa ideja o koaliciji sa radikalima. Nikada nisam volela taj prostakluk koji su promovisali kroz istupe svojih istaknutih članova i svog predsednika...
Preporuke:
11
1
100 utorak, 04 februar 2014 14:38
Snežana
...DSS kao patriotska snaga uvek je imala moje simpatije. Za Vojislava Koštunicu verujem da je dobar i pošten čovek, ali i sujetan. Ono što je činjenica da su dozvolili da im se približe i na visoke pozicije dođu ljudi koji su se poprilično iskompromitovali. Nemam ništa protiv koalicije sa njima, ali više volim da Dverjani izađu sami, pa koliko osvoje, osvoje.
Mislim da je najbolje da se međusobno ne optužuju i da umire svoje glasače da se ne prepucavaju preko komentara, već da sve tri stranke i ostale opozicione snage i pokreti rade na pozivanju ljudi da glasaju za sve one koji su se jasno izjasnili protiv EU i koji neće dozvoliti promenu Ustava. Ako je suditi po dosadašnjim lokalnim izborima, neutralnih i nezainteresovanih ima najviše. Za njih se treba boriti. Treba ih pozivati da se upoznaju sa radom i delovanjem i Dveri i DSS-a i SRS-a. Neka ljudi sami odluče kome će dati svoj glas. Bitno je da ide jednoj od ove tri partije koje neće dozvoliti otcepljenje Kosova i Metohije.
Preporuke:
18
2
101 utorak, 04 februar 2014 15:37
Miško Jovović
Za Vojislava Koštunicu verujem da je dobar i pošten čovek, ali i sujetan.

Za početak počistio je iz IO sve one koji su bili za patriotski blok: Marka Jakšića, Sandu RAšković, MIloša Jovanovića... Počeo je posle nekoliko godina da sarađuje sa B-92, i to bez odluke GO...
Preporuke:
9
15
102 utorak, 04 februar 2014 23:40
nije vazno ime
HAJDE DA NE KUKAMO, POSTOJI REŠENjE. GLASAJTE ZA DSS PA NEĆE GLASOVI BITI RASUTI. BUDITE U INAT PAMETNIJI OD PLANA KOJI VAM SE NUDI. I PROMENA USTAVA NEĆE PROĆI
Preporuke:
10
5
103 sreda, 05 februar 2014 01:05
Slobodan
Ne treba zaboraviti da je Koštunjavi 5. oktobra svojim angažmanom "otvorio vrata" neprijatelju. Sada to ponovo čini miniranjem stvaranja Patriotskog bloka. SAMO DVERI!
Preporuke:
6
10
104 sreda, 05 februar 2014 02:20
Kosturica P
Srbijom su jedino uspevali da vladaju
Vozd i Knjaz.
Dakle, da bi mlitavi Kosturica vladao
Srbijom treba mu Vozd/Knjaz kakvoga
ovde ne ima. Dakle, uvoz!
Kad je slinavi umeo da uveze buljuk
tupavih savetnika onda je Kosturici
dovoljan jedan, ali stvarno vredan.
Primi od G. Miskovica lovetu pa
unajmi Lukasenka Batka.
I bog te video, kakav Seselj,
kakvi bakraci: Srbija namah staje na noge!
Alternativa: mazi svoju macu.
Preporuke:
1
1
105 sreda, 05 februar 2014 02:41
@Slobodan
Ne treba zaboraviti da su se Dveri ispilile upravo iz krila DSS. Zašto ste prihvatali pomoć "Koštunjavog" i zašto kukate za koalicijom sa DSS.

Neko vam pruži prst, vi iz Dveri bi odmah ruku do ramena.

Smirite se ako ste pametni, koliko god da je DSS slab, od Dveri je još uvek mnogo jači.
Preporuke:
6
4
106 sreda, 05 februar 2014 11:02
katana
Ne razumem logiku autora koji tvrdi da će radikali i drugi "patrioti" glasati za SNS, ili neće glasati zato što im se Voja nije udostojio koalicije! A da jeste, onda bi ti svi "patrioti" glasali proitv SNS-a?!? Srpska posla.

Ili su dotićni i samozvani "patiroti" protiv SNS-a ili nisu. Ako im je stalo da ne pobede oni koji će menjati Ustav onda treba da glasaju za onoga koji je najbliži njihovim pogledima, pa makar se i nisu složili oko koalicije. Ovako će protestnim glasom ili bojkotom samo pomoći da kazne DSS, a ne SNS, jer ih DSS nije hteo! Infantilno. Ponapšaju se kao neka umišljena lepotica koju Voja nije pozvao na žur.
Preporuke:
6
3
107 sreda, 05 februar 2014 14:05
mr Branislav O. Popović
Rezultat tzv. Bloka ne bi bioprost zbir rezultata iz 2012. Baš naprotiv. Ai taj zbir nije 20% nego oko 16%.
jedan deo Radikala nikada ne bi glasao za Koštunicu. Sigurno bar pola DSS-ovih glasača nikada ne bi glasala za koaliciju sa Dverima. Ja prvi.
Neču da glasam za one koji su na prošlim izborima igrali ulogu Đilasove pete kolone. I tačka.
Dveri nikada nisu bile, niti su danas deo patriotske priče. Dveri su priča za zarađivanje para. To najbolje pokazuje njihovo otcepljeno bratstvo u Novom Sadu.
Ko razume, razume. Ko ne razume, žalim slučaj.
Preporuke:
7
3
108 sreda, 05 februar 2014 20:31
Bob
Ode mas' u propas'.
Preporuke:
3
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner